28 Eylül 2010 Salı

Yine düştük yollara yollara...

Eh bir hikaye daha burda bitiyor. Az önce bazı özel sebeplerden ötürü wow hayatımda en eğlenerek raid yaptığım bir yerden Catastrophe'dan ayrılmış bulunuyorum.

Dunemaul'dan, Twisting Nether'a migrate ettim ve oyuna başladığım arkadaşlarımın kurduğu guilde girdim. Guild henüz yeni, üyesi var :)

İşin trajikomik kısmı ise top500 guildden çıkıp geldikten sonra top 100'deki bir guildden teklif almak ve bu teklifi kabul edememek...

Catastrophe'dan ayrılacağımı gchatte yazdığımda neredeyse herkes şaka olduğunu sandı. Hatta ben bile acaba şaka mı yapıyorum diye düşünmekten kendimi alamadım. Ama maalesef şaka değildi.

Buradan tekrar ve tekrar, Catastrophe'daki tüm arkadaşlarıma herşey için tek tek teşekkür ediyorum. Umut ediyorum ki Cataclsym de hakettiğiniz yerde yani top100 içinde bulunursunuz.

Yeni adresime gelince. Twisting Nether serverında Obscene guildindeyim.

Gleominas, the Parke

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder