29 Eylül 2010 Çarşamba

Türkler ve trade chat; Twisting ilk izlenimler

Bugüne kadar Türklerin yoğun olarak bulunduğu dört serverda oynadım. Chromaggus veBurning Legion Alliance, Dunemaul ve Twisting Nether Horde.

Chromaggus populasyon olarak kalabalık olmadığından onu bir kenara bırakırsak diğer üç serverda hem genel populasyon hemde Türk populasyonu oldukça fazla.

Şimdi genelde insanlar Burning Legion ve Dunemaul'daki Türklerin spam yapmalarından v.s. çok rahatsız olur. Hatta genel kanı Twisting'deki oyuncu profilinin daha kaliteli olduğu yönündedir.

Aslında bu progress olarak baktığınızda doğru. Fakat spam yönünden baktığımızda tamamen yanlış.

Henüz 2 gündür bulunduğum Twisting Nether'da Türkler çok spam yapmıyor fakat Dunemaul'daki ve Burning Legion'daki Türklerin spamlarına kurban olacak duruma geldim.

Oyunda birilerine direk küfür etmeyen biri olmama rağmen az önce yellden aynı mesajı 20+ kere atan birisine uzunca bir küfür ettim. Hatta arkadaş Türk çıktı şaşırmadım...

Trade channel'de saniyede 20-25 mesaj akıyor ve okuduğunuz tek kısım ortak noktaları olan "LFM".


Twisting'deki pug raid sayısı oldukça fazla. Fakat dünya üçüncüsü olan bu serverda sanıldığı gibi kaliteli puglar henüz göremedim. Belki servera reset gününe yakın bir günde gelmemden dolayı olabilir. Ama genelde en fazla 10 mande 8-9 heroic için 25 mande ise 4-5 heroic için toplanan puglar pek iç açıcı görünmedi bana. Bu serverın dünyada ilk 3 te olmasını ise 5 tane 12/12 hc kesen guildin yanı sıra onlarca 11/12 hc kesen guildin olmasına bağlıyorum.

Mecbur değilseniz Twisting'e gelmeyin, gelecekseniz de trade channelınız açmayın. Bilgisayarınız kasabilir :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder