9 Mayıs 2010 Pazar

Elveda Çorumaggus, merhaba Türkmaul

Bugün benim için önemli bir gün. Oyun hayatımda yepyeni bir sayfa açıyorumda diyebilirim. Çünkü geride bıraktığım şeylere yeniden dönme gibi bir ihtimalim olmayacak.

"The Noob"dan bugün ikinci ve son kez ayrılıyorum. Dunemaul horde tarafına geçiş yapıp bu hafta içinde başvuru yaptığım "Catastrophé" guildine giriyorum.

Büyük bir adım olacak bu geçiş. Bugüne kadar casual guildlerde oynamış olduğumda düşünülürse, hardcore bir guildde oynamak -hele ki ilk 200 deki bir hardcore guildde oynamak- ilk başlarda beni zorlayacak gibi. Yinede üstesinden gelmek için elimden geleni yapacağım ve Catastrophé'da kalıcı olacağım. Bu konuda oyunculuğuma güveniyorum. Umarım kendimi yanıltmam :)

Şu an aklıma takılan en büyük sorun ise horde a geçtiğimde karakterimi hangi ırk yapacağım. Racial özelliklerinden dolayı Troll ağır basıyor olmasına rağmen, "ağzından boynuz çıkan bir ırk" ile oynamak benim için zor olabilir. Bu nedenle Belf female i de seçeneklerim arasında tutmuyor değilim.

Dananın kuyruğu çok kısa bir süre sonra kopacak. Bakalım sonuçları bana nasıl yansıyacak...

2 yorum:

  1. hayırlı olsun.. forumda yazdıklarından anladığım kadarıyla gnome ve alliance hayranıydın.. bi ara draenei female e çevirdin galiba şaşırmıştım.. şimdi daha da şaşırdım :) nasıl karar verdin birden horde a geçiş yapmaya? geçtiğin guild international heralde dimi türk guildi değil ?

    Forgivèn

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle teşekkürler.
    Alliance değil ama gnomeları sevdiğim doğru. Aslında işin espirisi mevcuz birde tabi. Genelde insanlar gnomelardan nefret ettiği için oynadığım karakteri daha bi sevdim. Draenei female olmamda blogda önceden yazdığım gibi söz verdiğim içindi. Yoksa gnome dan dönmezdim :)
    Horde a geçiş aslında şans oldu diyebilirim. The Noob'dan ayrılmaya karar verdiğim an gitmek isteyeceğim guildleri incelemeye başladım. Catastrophé ilk ve tek başvurduğum guilddi. Horde olması ise dediğim gibi sadece şans. Biraz değişiklik gerekiyordu oda bu şekilde oldu :) Catastrophé Türk guildi bu arada international değil. www.wowturks.com a girersen Türk guildleri sıralamasında da adını göreceksin.

    YanıtlaSil