30 Ocak 2011 Pazar

No more Gleo no more mage

Bir süredir -wotlk sonlarından beri- ortalarda pek görünmüyordum. Özellikle vakit bulamadığımdan ayıramıyordum zaman.

Hatta bir çok sorundan ötürü Catastrophe'dan ayrılmak zorunda kaldım, bildiğiniz gibi şu anda Twisting Nether Horde tarafında Obscene guildinde oynuyorum.
Obscene ile casual olarak iyi işler başarıyoruz gibiyiz. Yeni kurulmuş bir guild olarak şu sıralar 25 man yapmaya yeni başladık, 10 mande ise normal Neferian hariç tüm normal modları temizledik. Guilde bir site hazırladım. adresine girerek inceleyebilirsiniz.

Guildimin de reklamını yaptıktan sonra esas konuya gelelim. Başlıktan da tahmin edeceğiniz gibi artık mage oynamayı bırakıyorum gibi. Yaşadığım maddi sorunlardan dolayı bugün tbc de açtığım 300 day civarı played ı olan, içinde çocuğum gibi baktığım mageimin de olduğu hesabımı, benim için asla yeterli olmayacak, fakat şu anki piyasaya göre iyi bir fiyata sattım. Elime geçen paranın bir kısmıyla yeni bir hesap açıp raf ile sıfırdan kasmaya başlayacağım. Accountumda yine bir mage mutlaka olacak, fakat artık main karakter olarak mage ile oynamayı düşünmüyorum. Ama alt karakter dahi olsa yine bir mage im olacak ve ona da oldukça fazla zaman ayıracağım. Zaman neler değiştirecek izleyip göreceğiz.

Söz vermiyorum fakat fırsat bulabilirsem yine Türkçe boss taktiklerini de blogumda paylaşacağım. Aynı şekilde mage ile ilgili paylaşımlar içinde aynı şekilde söz vermiyorum fakat elimden geldiğince paylaşımlarda bulunacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder